التخطي إلى المحتوى الرئيسي

قصص سكس ساخنة حكايتى مع المتزوجين وانا عمرى 16سنه

 



وانا عمرى 16سنه كنت اعمل فى مجال الكمبيوتر

وكنت بشتغل مع واحد صحبى انا وهوه كنا ماسكين محل صيانه اجهزه لى حسبنا

وكان شريكى من منطقه شعبية وكنا بنعمل صينات لى سيبر تبع واحد زبون
كنا مساؤلين الصيانه


ومراته كانت بتتعب وبتشتغل قصاده
وكانت كبيره فى السن عمرها 40 سنه واكتر
وعندها بنت متزوجه وبنت من عمرى 16سن


وفى يوم كنت بتكلم مع صديقى بقوله الواحد عايزلو واحده ترم عظمه نفسه ينيك يجدع

انا اصحابى كلهم اكبر منى وانا مش بصاحب حد من سنى لنى ديما دماغى كبيره ولسانى لبق فى الكلام وبعرف اعمل علاقات قوية وبى ناس كبيهر بسهوله جدا
المهم صحبى اسمه احمد
قالى بس كدا لو معاك 15جنيه حخليك تنيك قلتله انتا بتهزر ولا بتتكلم بجد
المهم خدنى ورحنا قلتله انتا مودينا هنا ليه قالى حخليك تنام معا
مرات صاحب السيبر ده
بدون زكر اسمه طبعا

ولقيته راح لى الرجل صاحب السيبر

واخده على جنب
قاله ماشى بس بعد مقفل السيبر
قالى خليك قاعد لحد ميقفل السيبر
وحتطلع معاه
وبعد كدا لقيته قالها اطلعى اتشطفى ونزلى البت من فوق
كنت علشن اطلع يبعت بنته تجيب عشاء
وعلاشن انزل يبعتها تجيب اى حاجه

المهم دخلت الاوضه ولقيت واحده طلعالى بى قميص نوم منغير كلوت ولا سنتيانه
ولقيت جوزها معانا فى الاوضه وبى قولى انا عارف انك مستغرب ان انا اوفقك على كدا بصرحه خفت
لنى مكنتش اعرف ان فى ناس كدا ومكنتش قريت عنهم على النت
ولقيته بى قولى فين الفلوس
مكنش معايا غير 13.5 جنيه ونص
وقالى فين الباقى قلتله يبقالك قالى هوه بعد العيد يتفت الكحك
المهم فضلت انيك فيها 3سعات وهوه كان فى الاوضه وعمال يولع فى سجاير ويشغل المروحه علشان المروحه كانت بتعمل صوت علاشن الصوت بتاع مراته وانا بنيكها ميطلعش بره لى بنته
ودى كانت اول مره انيك فيها واحده
كان كسها كبير قووى وكانت جميله قوووى وبززاه كبيره وكلها مطبات
وفضلت انزل مص فى بزازه وانيكها فى كل الاوضاعوالحس فى كسها وامصمص الزنبور
ونزلت 3 مرات فى ال 3 سعات دول
وفضلت انيك لحد ما الصوت بتاعها بقى يرج الاوضه
و**** العظيم قلتلى قدام جوزها انتا لمى تبكر حتبقى فاجر وفعلا انا لمى بنيك واحده مبرحمهاش وبخليها مش عايزه تسبنى من قمة المتعه اللى بخليها فيها
وفضلت سنه بتعامل معاه لحد موصل سنى 17سنه وبعد كدا الرجل قفل السيبر ومبقتش
عارف اوصلو
الست دى هيه اللى علمتنى السكس وكبرتلى زبرى
انا زبرى كان صغير من كتر الممارسه معاها هيه بقت ادمنتنى وجوزها كان بى حبنى انيكها قدامه لدرجه انى مبقتش ادفع فلوس

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

امي ومحمود صاحبي - قصص سكس

  الاول احب اعرفكم بنفسي انا يوسف خالد عندي 18 سنة امي اسمها منال هي عندها 39 سنة بس جسمها حلو وتحسها لسه عندها 20 سنة بدأت قصتي لما كان صاحبي محمود عندي محمود بيلعب جيم وهو من نفس سني بس طويل اسمر شوية وزبه كان كبير لأن كنا بنتفرج على سكس مع بعض وكنت بشوف زبه اللي كان أكبر من زبي بشكل جامد في يوم وهو عندي في البيت دخل الحمام وقعد وقت كتير بعدين رجع زبه واقف وباين من البنطلون دخلت بعده الحمام ببص لقيت كلوت من بتوع ماما مرمي علي جمب وفي اثار ضرب عشرة علي الحوض قولت يبقى كان بيشم كلوت ماما وبيضرب عشرة بيه الفكرة خلت زبي يقف جامد حسيت نفسي مستمتع وجبت كلوت ماما مسحت بيه اللبن بس اللي اكتشفته ان الكلوت مخروم من فتحة كده. خرجت بعدين قعدت اتكلم مع محمود علي فيلم سكس واتعمدت اجيبله فيلم عن واحد بينيك ام صاحبه قعدت اتفرج عليه وهو بيطلع زبه اللي كان فيه اثار لبن عليه اتأكدت انه اللي عمل كده بعدين ماما جت البيت قفلنا الفيديو ولبسنا دخلت الحمام بعدين جت وقالتلي انزل اجيب حاجة من البقال اللي تحت انا فهمت انها عايزة تستفرد بمحمود استخبيت على اساس اني نزلت وفعلاً لقيتها داخله عليه بالكلوت بتقوله انت...

فضيحة انجي خوري بالفيديو

  شاهدفيديو فضيحة انجي خوري ، مشاهدة وتحمل افلام انجي خزري ، فضائح انجي خوري ، فضائح النجوم والمشاهير ، اجمل مقاطع سكس انجي خوري ، انجي خوري فيلم سكس ، انجي خوري تنتاك بالفيديو ، صور سكس مسربة انجي خوري ، احدث افلام السكس انجي خوري دقة عالية ، انجي خوري تنتاك مباشرة على الفيديو ، كلام وسخ انجي خوري ، انجي خوري عارية ، صدر انجي خوري ، سكس انجي خوري ، افلام اباحية انجي خوري ، فضيحة انجي خوري ، شاهد فضيحة انجي خوري عارية ، فضيحة انجي خوري سكس .

جوز بنتي ناكني في طيزي - قصص سكس

  سأحكي لكم قصتي المحارم لما زوج بنتي ناكني في خرم طيزي الكبيرة بعدما أخذ يقبل عنقي فانتهزته انا فرصة كي ينيكني ، اسمي مروة وعندي 38 سنة 40 وزوجي عمره 57 سنه ولدي أبنين متزوجين ويعملان في الخارج في دول الخليج. ومسافرين السعودية ولدي أبنة وحيدة اسمها ندى تعمل ممرضه وزوجها وليد يعمل مهندس كهرباء وهو شاب أنيق وسيم. ذات يوم زرت ابنتي وكانت دعتني للإقامة عندها اسبوع فمزحت معها فسألتها: “ جوزك شغال معاكي مويس في المسائل إياها ولا….” فضحكت بخجل وقالت : ” بالعكس يا أمي … دا وليد هالكني نياكه كل يوم بيعمل من 2 أو أكثر….” . لا أخفي عليكم أن الشهوة اكلتني وتمنيت لو كان زوج بنتي ناكني في خرم طيزي الكبيرة لان زوجي بينيكني مره في الشهر ولا يكيفني من النيك واحيانا يتركني ويقوم من فوقي ويتركني وأنا في قمة هيجاني. ذات يوم كانت ندى تعمل ورديتين في المستشفى واتصلت بي وقالت أنها سوف تتأخر إلى ما بعد منتصف الليل. في ذلك اليوم عاد زوج ابنتي وليد وكنت أنا مرتدية أحد قمصان نومها المثيرة وقلت في نفسي لأرى ما يكون من وليد زوج ابنتي وكيف يراني بذلك القميص. أيضاً وضعت من مكياج ابنتي فصبغت شفتي بالأحمر وتعطرت وكان...