التخطي إلى المحتوى الرئيسي

قصص سكس بلدي ام شادية وطيازها اللي مجننه الشارع

 



ام شادية دي ست فلاحة مربربه شوية و جسمها زي الجيلي وهي ماشية في الشارع طيازها بتلعب من ورا

غالبا لما بتبقي ماشية قدامي بلاحظ ان كل العيون في الشارع تتمتع باختلاس النظر لفرادي طيازها وهي بتلعب

اسمي جمال عندي 23 سنة وساكن قدام ام شادية وبالمناسبة كمان هي صاحبة العمارة اللي انا ساكن فيها

بنتها شادية اكبر مني بسنة ومتجوزة صاحب المحل اللي انا شغال فيه كنت بعشق شادية دي لما كنت صغير

بس بعد ما كبرت لقيت رغباتي اتغيرت وبقيت بعشق حاجه اسمها بلدي علي حق والست البلدي الملفاية هي بس اللي تملي عيني

واهم حاجه انها تكون حرمه علي حق متعرفش تمسكها علي السرير ازاي ولا تنيكها فين

وتكون شهوتها شديدة لما تنام معاها علي السرير تعرف تحلبك كويس وتطلع منك لبن يكفي كسها العطشان

وفي مرة ام شادية جت عندي المحل عشان تكلم جوز بنتها في وضوع بس هو كان بره

طلعت الموبايل بتاعها وطلبت مني انزلها كام اغنية علي الموبايل واظبطه ليها

وانا بقلب في الذاكرة بتاعت الموبايل لقيت فولدر غريب دخلت فيه لقيته مليان فيديوهات ولاحظت ام شادية عريانة في واحد منهم من الايقونة بتاعته

خدت نسخة من الفولدر في الكمبيوتر في نفس الوقت اللي بنسخ فيه الاغاني وبعد ما خلصت نقل

نسخته للموبايل بتاعي وحذفته من الكمبيوتر علطول وبعد ما روحت نقلتهم للكمبيوتر عشان اعرف اتفرج عليهم بمزاج

فتحت اول فيديو لقيته جودة عالية وطلعت فيه ام شادية فعلا وهي نايمة مع واحد معرفهوش اكيد زبون عندها

في الفيديو دا كانت لابسه قميص نوم زي الشوال عشان يغطي لحمها المدملك من كل ناحية بس مش قادر ولحم بزازها بردو مدلدل من كل ناحية متعة قصص سكس بلدي

الراجل كان نايم فوق السرير وفاتح فخاده ومدلدل زبرو علي السرير ولقيت اللبوة طلعت دهست زبرو برجليها في الاول

نزلت عليه مسكته بقوة وعصرته جامد خلته يصب المني في اول عشر ثواني وبعديها جابت حديدة طويلة ورفيعة

مسكت ظبرو وفتحت الخرم ودخلت الحديدة بخفة في اعماق قضيبه لحد ما لقيت زبرو بدأ يقف تاني

القحبة فضلت تحلب فيه مره تاني لحد ما جاب المني بتاعه تاني مره بس المره دي اتاخر يمكن ربع ساعة

رجعت تدخل الحديدة تاني ورجعت تحلب زبه تاني مره بس المره فضلت تتناك منه في وضعيات غريبة هي اللي مسيطرة فيها

مسكت الراجل من رجليه زي الفرخة وفتحتهم او بمعني اصح فشختهم عن بعض و زبه واقف في النص قدامها

قعدت عليه لحد ما دخلت زبه في كسها وفضلت طالعه ونازلة علي زبه الراجل كان هيموت تحتها من الشهوة

وفضل يقذف مني حسيت انه خلص البيضان بتاعته من اللبن ومش هينزل لبن تاني في حياته

وفي نفس اللحظة لقيت زبي انا كمان بيجيب الحليب من شهوتي علي الفيديو الجاحد دا للوليه الشرموطة ام البت المتناكة

لان في الفيديو اللي جنبه لقيت شادية كمان مع امها بيلحسو في زب واد عريض زي الحيطة وزبه طخين اوي

مسك البت وامها و فشخهم علي السرير كنت فرحان اوي وانا بشوف الفيديو حسيت انه بينتقم للراجل ف الفيديو اللي قبله

تاني يوم روحت المحل وانا هناك لقيت شادية وامها جايين علي المحل وبيستأذنو الواد عشان تروح لخالتها

طبعا دا كله كدب انا كنت واثق انهم رايحيين لزبون ويمكن كمان يكون الواد الفحل بتاع الفيديو اللي فشخهم امبارح

وقت النيك قد حان

قررت اروح وراهم واشوف هما رايحين فين بالظبط عملت نفسي تعبان جدا واستأذنت وسيبت الشغل

ومشيت وراهم لقيتهم دخلو في بيت 3 ادوار ومفيش فيه غير شقة واحدة اللي ساكنه في اخر دور

استنيتهم في بير السلم لحد ما نزلو وسحبتهم علي الشقة اللي تحت كانت فاضية ومفيش عليها باب

فتحت الفون ووريتهم الفيديوهات و الصور عرفو اني اصطادتهم و استسلمو ليا خوفا من الفضيحة اللي ممكن اعملها

خليت الشرموطتين قعدو علي ركبهم تحت زبي وطلعته وحطيتو بين وشوشهم ومشيته بكل هدوء علي شعرهم

ام شادية طلعت لسانها و بقيت تمشيه براحه علي راس زبي والبت تمص في بيضاني رفعت شادية من شعرها

فضلت ابوس فيها وامها تمص من تحت وانا امص في لسان بنتها من فوق

خليت القحبة ام شادية تقلع العباية بتاعتها وفرشتها علي الارض ونيمتها علي ضهرها ورفعت رجولها لفوق

فتحت كسها وخليت بنتها القحبة تمص شفرات كسها قبل ما انيكها

طلعت زبي ومشيته علي طيز شادية بعد ما قلعتها البنطلون و حشرته في خرم كسها من ورا

نزلت نيك في شادية لحد ما جبت اول مره لبن غرقت كسها و نزل علي فخادها كمان

طلعت شادية وقعدتها علي فم امها الشرموطة ونزلت انيك في كس اللبوة كان واسع اوووي من كتر النيك لحد ما جبتهم فيها

ولحد دلوقتي وانا مازلت بنيك في شادية وامها البلدي

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

امي ومحمود صاحبي - قصص سكس

  الاول احب اعرفكم بنفسي انا يوسف خالد عندي 18 سنة امي اسمها منال هي عندها 39 سنة بس جسمها حلو وتحسها لسه عندها 20 سنة بدأت قصتي لما كان صاحبي محمود عندي محمود بيلعب جيم وهو من نفس سني بس طويل اسمر شوية وزبه كان كبير لأن كنا بنتفرج على سكس مع بعض وكنت بشوف زبه اللي كان أكبر من زبي بشكل جامد في يوم وهو عندي في البيت دخل الحمام وقعد وقت كتير بعدين رجع زبه واقف وباين من البنطلون دخلت بعده الحمام ببص لقيت كلوت من بتوع ماما مرمي علي جمب وفي اثار ضرب عشرة علي الحوض قولت يبقى كان بيشم كلوت ماما وبيضرب عشرة بيه الفكرة خلت زبي يقف جامد حسيت نفسي مستمتع وجبت كلوت ماما مسحت بيه اللبن بس اللي اكتشفته ان الكلوت مخروم من فتحة كده. خرجت بعدين قعدت اتكلم مع محمود علي فيلم سكس واتعمدت اجيبله فيلم عن واحد بينيك ام صاحبه قعدت اتفرج عليه وهو بيطلع زبه اللي كان فيه اثار لبن عليه اتأكدت انه اللي عمل كده بعدين ماما جت البيت قفلنا الفيديو ولبسنا دخلت الحمام بعدين جت وقالتلي انزل اجيب حاجة من البقال اللي تحت انا فهمت انها عايزة تستفرد بمحمود استخبيت على اساس اني نزلت وفعلاً لقيتها داخله عليه بالكلوت بتقوله انت

جوز بنتي ناكني في طيزي - قصص سكس

  سأحكي لكم قصتي المحارم لما زوج بنتي ناكني في خرم طيزي الكبيرة بعدما أخذ يقبل عنقي فانتهزته انا فرصة كي ينيكني ، اسمي مروة وعندي 38 سنة 40 وزوجي عمره 57 سنه ولدي أبنين متزوجين ويعملان في الخارج في دول الخليج. ومسافرين السعودية ولدي أبنة وحيدة اسمها ندى تعمل ممرضه وزوجها وليد يعمل مهندس كهرباء وهو شاب أنيق وسيم. ذات يوم زرت ابنتي وكانت دعتني للإقامة عندها اسبوع فمزحت معها فسألتها: “ جوزك شغال معاكي مويس في المسائل إياها ولا….” فضحكت بخجل وقالت : ” بالعكس يا أمي … دا وليد هالكني نياكه كل يوم بيعمل من 2 أو أكثر….” . لا أخفي عليكم أن الشهوة اكلتني وتمنيت لو كان زوج بنتي ناكني في خرم طيزي الكبيرة لان زوجي بينيكني مره في الشهر ولا يكيفني من النيك واحيانا يتركني ويقوم من فوقي ويتركني وأنا في قمة هيجاني. ذات يوم كانت ندى تعمل ورديتين في المستشفى واتصلت بي وقالت أنها سوف تتأخر إلى ما بعد منتصف الليل. في ذلك اليوم عاد زوج ابنتي وليد وكنت أنا مرتدية أحد قمصان نومها المثيرة وقلت في نفسي لأرى ما يكون من وليد زوج ابنتي وكيف يراني بذلك القميص. أيضاً وضعت من مكياج ابنتي فصبغت شفتي بالأحمر وتعطرت وكان

اغتصاب الام المنقبة وابنها الفحل بعنف - قصص سكس محارم

  أنا وحيد ماما وعمري وقت بدأت القصة كان 16سنة وكنت أول بلوغي وكانت ماما عمرها 33 سنة وبابا مات من وقت كان عمري 10 سنوات وكنا بنسكن أنا وماما بشقة بعمارة بيملكها جدي أبو بابا لوحدنا والجيران طبعاً أعمامي وعائلاتهم. وعائلة بابا محافظة جداً جداً ماما بتلبس النقاب لما بتخرج وطبعاً مو لوحدها لازم أكون أنا معاها أو جدي أو واحد من أخوالي الكبار حصراً وممنوع تتحرك أو تفتح أي شباك في البيت وأهل ماما متلهم متعصبين وأكتر يعني كنا نعيش أنا وماما بسجن. وفي يوم والدنيا صيف نادت علي ماما وهي في الحمام بدها منشفة ورحت وأعطيتها المنشفة من شق الباب وبالصدفة جت عيني بالمراية الكبيرة في الحمام ولمحت صورة ماما عريانة عالمراية وكانت أول مرة بشوف جسم امرأة عريانة وحسيت بزبي وقف ولما ماما ردت الباب صرت أتخيل جسمها ولما حميت زيادة رحت بصيت عليها بالحمام من خرم المفتاح ياااااااه شو جسم بياخد العقل أبيض مليان خصرها نحيف وطيزها مليانة ومدورة وفخادها متل عمود الرخام وبزازها واقفة متل الصخر وحلماتها متل حب الكرزوكسها منتوف زي المراية وأنا عم بصبص عليها والعب بزبي حتى إجى ضهري ورميت الحليب،ومن يومها صرت انتظر حتى ت